dimarts, 10 de gener del 2012

Conclusió

Desprès de fer l’optativa de TIC he de dir que he après moltes coses que em serviran tant a la meva vida personal com professional. A partir d’aquesta assignatura m’he adonat de la importància que té la nostra identitat a la xarxa i per tant, m’he creat un about me on hi ha un recull d’aquelles eines  i xarxes socials per on em trobo present.  Finalment, mitjançant l’ús d’aquestes eines i xarxes socials que es troben al meu about me he pogut anar creant poc a poc el meu ple del qual estic molt satisfeta.

Les eines que he anat utilitzat i podeu trobar al meu about me són el bloc, on he anat recollint i compartit tots els meus nous aprenentatges durant les classes de TIC o pel meu compte. A més a més, també he utilitzat el Twitter i el facebook que m’han servit per comunicar als meus companys i recollir d’altres persones fiables informacions interessants . També he utilitzat el meu  delicious que m’ha permès compartir aquells links interessants que utilitzo freqüentment.



Aquesta assignatura m’ha permès també conèixer un munt d’eines interessants com les que trobareu a l’entrada del meu bloc “d’eines a tenir en compte” , que em serviran a la meva vida personal i professional.

En definitiva, aquesta optativa m’ha fet més conscient de la importància de tenir una identitat digital ja que, tot el que fem a la xarxa mostra quin tipus de persona som i m'ha permès crear un bon ple, que ens serveix per tal d’anar-nos formant com a persones i anar integrant nous aprenentatges. Aquesta assignatura també m’ha fet aprendre una cosa molt important, m’ha ajudat a perdre la por a compartir, ja que he après durant aquests mesos que compartir ens enriqueix a nosaltres i als altres  i per tant, ens fa créixer professionalment i personalment. 

Això és tot!
Fins un altre!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada