dimarts, 8 de desembre del 2009

Diari de COED - Setmana del 23/29 de novembre

Hola a Tots!!




Sessió del dimarts

El dimarts de la setmana passada van començar les exposicions de territori. Aquestes exposicions es realitzen a diferent hora, ja que, el grup-classe està dividit per la meitat.

Durant aquestes exposicions nosaltres tenim que valorar els aspectes positius i negatius dels nostres companys a l’hora d’exposar, i ,finalment, fer una valoració.

L’Elena i jo vam anar al torn que no ens tocava, i per tant, no vam poder valorar els companys que exposaven en aquests torn. Les exposicions que es van realitzar tractaven sobre:

• Els castellers.

• Santa Coloma de Farnés.

• El territori de l’educació.

• Festes populars.

La que més em va agradar va ser l’exposició sobre els castellers, ja que van fer una exposició bastant clara i detallada dels diferents castells que hi han, de com es realitzen, etc. Per realitzar aquesta exposició van utilitzar molts recursos visuals que van facilitar l’enteniment del tema.

Personalment, aquesta exposició em va semblar molt interessant i clara,sobretot, per a gent com jo, que no coneix el tema dels castellers.


Sessió del dijous

El dijous es va dedicar a les recitacions i a un debat. La recitació que em va sorprendre i em va agradar més va ser la de la Núria i la Laura. La Nuria va recitar un fragment del tricicle i del conte de la caputxeta vermella, la Laura va recitar un fragment de la pel•lícula Chicago. Van ser unes actuacions divertides i molt professionals que van fer pujar molt el llistó!

Las setmana que ve em toca fer a mi les recitacions, quins nervis!!

Aquesta setmana solament es va fer un debat ja que una persona del altre grup estava malalta. Aquest debat el va realitzar el meu grup i tractava de l’aula inclusiva. Els arguments en contra i a favors que es van tractar van ser sobre:

• el rendiment de la classe.

• Dels diners que comporta fer una aula inclusiva.

• De si els professors estan preparats o no per realitzar-la.

• De si aquesta integració en l’aula "normal" de gent "anormal" és bona o no.

• Etc.

Personalment crec que els arguments que vam dir van ser coherents, vam intentar fer preguntes per tal de que el debat es fes més dinàmic, no vam llegir molt el nostre guio per tal de que fos més espontani, etc. En definitiva, el debat va estar força bé, llevat que, va faltar l’Olga, integrant del meu grup que anava en contra.

Personalment, m’hagués agradat que el debat no hagués estat tant estructurat, sinó realitzat d’una forma més espontània, amb confrontacions, etc.



Això és tot!!!

Salutacions!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada