dimarts, 29 de desembre del 2009

Tancament del Bloc

Hola a Tots!!!

Durant aquest quadrimestre a les classes de GITIC he après moltíssimes coses que desconeixia o que no recordava amb molta claredat. Quan vaig escriure la carta de presentació com a usuària de les noves tecnologies vaig dir que la meva relació no era del tot dolenta,però ara gràcies a l’assignatura de GITIC la meva relació ha millorat molt!

Aquesta assignatura és molt interessant per a nosaltres com a docents ja que estarem amb contacte amb les noves tecnologies, ja siguin ordinadors, pissarres digitals.., i haurem d’ensenyar als nens a utilitzar-les i ser bons usuaris d’elles.

L’experiència de realitzar un bloc m’ha agradat molt ja que sempre havia volgut crear-me un, però mai havia trobat l’oportunitat de fer-ho.

M’ha costat mantenir el bloc al dia ja que hi havia molta feina, molts treball i perquè si som sincers, no és el mateix escriure el bloc d’alguna cosa que t’agrada, que escriure coses que no són tan interessants per a un mateix.

El bloc és una bona iniciativa, ja que m’ha ajudat a millorar el meu redactat i reduir les faltes ortogràfiques que tinc.

Per acabar introduiré els enllaços de les activitat que més m’han agradat:

Aixó és Tot!!!

Salutacions!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada